یه سلام دیگه...

باز هم سلام..!خوبید؟ وبم چطوره؟از دوست جونم <مرجان> یه دنیا تشکر می کنم..من که هیچ چی از بلاگ اسکای نمی دونستم..اون کمکم کرد ..کمک؟؟؟ نه در واقع همه کارو اون کرد..!من فقط قالبو عوض کردم که اونم داغون کردم ..مرجان میسی...امیدوارم خوشبخت بشی مادر..!

خوب ..از ورجه وورجه هام که خسته نشدین..این آخرین وبلاگ من خواهد بود ..حالا اگه فیلترش کردن..

نمی دونم تو اولین آپ چی بنویسم...می خوام بیشتر تو این وب عکس بذارم!!!! عکس چی؟؟ همه چی..من زیاد عکس می گیرم از در دیوار..لیوان.(نیش).نوشتنم منتظر باشید خوب...حالا این  -3 تا عکس داشته باشید...!!راستی نظراتتون در مورد عکس هم می خوام داشته باشم ...میسی.!

 

پوست موزی که به تازگی در اتاق برادرم کشفش کردم..که فک کنم ماله عهد دقیانوس باشه..چون به مرور زمان تجزیه شده زیر تخت ایشون.!!!!

 

 

اینم عکس آقا امیرداداشکم..همونی که مسبب تجزیه ی پوست موز بوده..خواسته عکسشو براش بذارم..میگه :دختر همسن من هس عکسمو نشونش بدین..اگه از من خوشش اومد معرفی اش کنید...هر چی میگم بابا همسن تو اینجاها نیس..یا حداقل تو دوستای من نیس..تو کتش نمی ره..اینم از عکسش.!بچه ها هم بچه های قدیم..!؟

 

 

اینم میز من...فک کنم بدون شرح باشه بهتره..!

 

 

 

اینم دس خط منه...نوشتم چسبوندم رو دیوار با اعتماد به نفس کامل

 

 

جدی نگیر.....!!

نظرات 127 + ارسال نظر
سلی سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ب.ظ

ببینم چه جوریاس نظرات ؟ من که بلد نیستم...جواب نظر بدم..!تست می کنییییییییییم

خوبه که..باحاله چقد...دوستان حالا نظر بدید..!بوس بوس..میسی

مهران سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ب.ظ

مبارک باشه ...

به داداشت بگو من هم سن و سالشم ...ببین با من دوست میشه یا سرو گوشش میجنبه دنبال دختر مختره :))

میسی :))

تو همسن و سالشی؟؟
باشه..اتفاقا داداش من با بزرگتر از خودش خیلی صمیمی می شه..
آها یادم رفته بود تو ۷ سالت بوود ..!
مهران خوشحالم کردی
میسی.!

مرجان سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام سلی جونم ! بوسسسسسسس

تولده وبلاگتو بهت تبریک میگم . تو که باز منو خجالت دادی دختر ( شر و شر عرق )

وای سلی جون ! در هم برهمیه اتاقت مثله اتاقه منه ولی البته ماله تو شدتش کمتره (نیشمولک)

اما خطت خیلی قشنگه . دستخطه من که افتضاحه اگه بذاریش توی آفتاب کلمه هاش یکی یکی برات رژه میرن

اون داداشت هم که معلومه خیلی شیطونه
راستی سلی من احساس می کنم وقتی عکس می گرفتی فلاشه دوربین رو نزدی آخه نوره عکسهات خیلی کمه . همیشه سعی کن وقتی عکس میگیری ، منبعه نور که مثلا میتونه خورشید یا لامپه مهتابی باشه ، پشته سرت باشه ، یعنی اینکه نور از پشته سرت به موضوعی که میخوای ازش عکس بگیری بتابه . من اینا رو توی کتاب خوندم ، خودم امتحانش کردم و عکسهام بهتر در اومده

راستی ! اون موقع که داشتم وبلاگتو درست می کردم ، نگین برات کامنت داده بود ولی خب چون پستی که من توی وبلاگت گذاشتم یه تست بود و حذفش کردم ، کامنتش حذف شد . حالا بهتره بهش سر بزنی و تشکر کنی ازش . لینکش توی لینکدونیمه به نام : دختر آریایی و یکی دیگه اش هم : واژه ای به نام پاک کن

قربونت برم
بوس

سلام مرجانکی
خجالت چیه دختر؟؟ نکش بابا..!!بازم میگم مرجان وبلاگمو درس کرده..مرجان ..!!آهل(نیش)

اتاق من. آره..هنوز قسمت های دیگه شو ندیدی..!

میسی.!

نه بابا داداش من شیطون نیس ...شیطونو درس میده..!

ایندفه ببینم چه جوری میشه..این دوربینه فلش نداره..تنظیمات داره که من حوصله شو ندارم..ایندفه نورشم خوب میکنم....فقط به خاطر توووو..!!

نگین ؟ باشه میرم..!

خدا نکنه...بوس و بغل و سایر مخلفات..!

حنانه چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ق.ظ

اولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
سلام سلی... اول از همه تبریک.... بعدشم چه خبره بابا این میزه یا... این یکی دیگه امیدوارم خوب پیش بره و موندگار باشه

سلام حنانه جووون...
اولین جوانانی..!بوس بوس

میسی..منم امیدوارم..!

بهاره چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ق.ظ http://baharkhanoom.persianblog.com

همیشه رفتن بهترین نیست

همیشه ماندن حضور ناب نیست

گاهی میان ماندن و رفتن هیچ فرقی نیست

دلتنگیم باشد آن ها را نمی بینم

شاید مهم اینست کسانی را که دوست داریم در خانه دل ما جا دارند نرم و مهربان
************
مبارک باشه سلی جون . همیشه بهت میسرم
به روزم خوشحال میشم بهم بسری

سلامم..!

درس میگی نکته جالبیه ..!

میسی...شما لطف میکنی...خوب از این به یعد ما هم می سریم:))

یوسف چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ق.ظ http://littlestar.persianblog.com

سلام سلی جون :)
مبارک باشه!!.....
می گم عکس خودتم می ذاشتی دیگه!!:))))
کار جالبیه..خانم عکاس باشی!! :) موفق باشی
حجم عکس هارو کم کن!!دیر باز می شه!! همین دیگه!! :((
می سی :)
بای

سلام آق یوسف..خوبی شما؟
چشممون روشن..تشریف ِآوردید

عکس خودم...متقاضی نبوده تا حالا..!روش فک میکنم؛(چشمک)
میسی

ببین یه چیزی در گوشت میگم..بیا جلو (من بلد نیستم چه جوری حجم عکسو کم کنم)
قر بونت..
بازم بیا

شینا چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.hamdelan-sm.blogfa.com

واییییییییی سلی جونم نمیدونی چقد خوشحالم
وبلاگت حرف نداره عکسات خیلی با مزه بود مخصوصن عکسه میزت

سلام شینا جووونم..خوشحال شدم
پس میلاد کوو؟
نمی خواد دسته گل آبجی شو ببینه...!!

خودت بامزه ایی گلکم:)

دختر آریایی چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام سلی گل....
خوبی؟
وبلاگ جدیدتو تبریک میگم...
انشاا....اینجا موندنی میشی عزیزم...
خواهش میکنم....وظیفم بود بیام پیشت....
منم لینکتو میذارم....
راستی...
سلی جان من میلتو میخوام.....
اون شعری که نوشتی و زدی توی اتاقت خیلی قشنگه که....
اتاق من زیاد به هم ریز نیست ولی کثیفه....(اوه حالت به هم میخوره)

فعلا...

سلام نگین جان..
اایی هستیم

میسی

موندنی که انشالله..اگر خدا بخواهد
اختیار داری
شما لطف میکنی
شعره قشنگه ولی دس خطه فک نکنم:))
میلمو الا ن میام میدو خدمتت..نه شما بشین دارم میام..
الان بازه وبلاگت دیگه؟؟؟

تر گل ور گل چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ب.ظ

دختره شیطون دوست دارم
مواظب خودت باش -{¤

احیانا اشتباه نیومدی شومااا؟؟
نمی شناسمتون...
می شناسمتون؟؟؟

آیسان چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:37 ب.ظ http://un-couple-elegant.blogfa.com

سلام سلی عزیزم.... خوبی بی وفا؟؟؟؟؟؟؟
وبلاگت خیلی قشنگه.... خیلی.... تبریک میگم.....
یعنی دیگه بی خایل اون وبلاگ مشترک شدی؟؟؟؟ خیلی بدی.... خیلی......دلم گرفت........
خب اگه نمیتونی گروهی کار کنی نباید از اول قبول میکردی.....
من باهات قهرم!!!!!
راستی چه عجب این ذفعه دیگه عنوان وبلاگ ما رو درست نوشتی!!!!!
هتو وبلاگ قبلی هاسم منو"آسان" نوشتی!!!
بازم سر میزنم...... من لینک وبلاگ مشترکو درس نمیکنم چون میخوام همون جوری بمونه.....
عنوان وبلاگ جدیدت هم اینه: سلی بی وفا(جدی نگیر!!)

سلام آیسان جان...آقا بابکم می آوردین دیگه..!!

میسی عزیزم
ببین آیسان من نمی تونم کار گروهی کنم ...بخش دیگه ..
دلت نگیره .بوسش کنم...دل آیسان جون تو رو خدا از دس سلی نگیر..سلی دلش کوچیکه هاا..!!بوس بوس برا دل آیسان خانوم

خوب از اول اشتباه کردم

من که باهات قهر نیستم...بوستم میکنم
خوب ایندفه دقت کردم...:))

ازت خواهش کنم چی؟؟؟ خوب نمی خواد عززیم.مهم نیس..

منو بی وفایی؟؟؟ خوب نظر توئه دیگه..محترمه واسم
میسی

آیسان چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ب.ظ

راستی میزت نشون میده که رفتار خشانت باری!! با خرا داری!!!!(یعنی خرا رو میزنی)))) یعنی خر خونی...... یعنی موقع امنحانا خر میزنی....!!!!

نه عسیسم..میدونی برا چیه؟ من همیشه کتابامو اینطوری می کنم بعد دسمو میذارم رو همشون می خوابم(به کسی نگی هاآآآآآ)

بوس بوس برا تووووووووووو

milad-real چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.hamdelan-sm.blogfa.com

سلام
وبلاگ نو مبارک ....

یاد اتاق خودم افتادم .... تصور کن همه جای اتاق اینطوری ریخت و پاش ... بعد از در و دیوارشم کلی زلم زیمبو آویزون خودشم کلی عروسک از اینور و اونور آویزون .... آدم راه برگشتشو گم می کنه اینجا ....
راستی راجع به آدرس وبلاگت ، من اصلا وقت ندارم .... میخوای شینا برات انجام بده ؟!؟!؟

راستی شینا تو فارسی هم می نویسی ؟؟ ااااااا برات افت نداره انگلیسی نمینویسی ؟؟؟ :D

سلامم

میسی
اا پس توام مثه خودمی...ولی من همه رو واسه اینکه بخونم واسه کنکور کندم..!

باشه اشکالی نداره..نه دیگه خودم اینکارو میکنم...شینا خسته میشه ..!!


ا به شینا چی کار داری؟؟؟
میام میزنمتا میلاد...شینا جون منه...اصن به تو هم نمی دمش..!

یوسف چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام به سلی عزیز! ............
برای این کار نرم افزارهای زیادی هس!! ؛)
اصن آسونترینش اینه که عکس رو تو پینت ویندوز باز کنی بعد که باز شد برو تو فایل سیو رو بزن!!یهو می بینی نصف شد حجمش!!آسونترینش اینه دیگه!!هوم!! :)
عستم بزاری آمار بازدیدت بالا می ره!! :))
من به روزم . چشم می لینکمت...
بر قرار باشی :)

سلام به یوسف خان گل

اا..پس اینجوریاس..!!

ما لینکت کردیم داداش..!

برقراریم...شما پاینده باشی..!

آیسان چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ب.ظ http://un-couple-elegant.blogfa.com

سلام سلی جووون.... تو دوست عزیز منی.... ولی از دستت ناراحتم..... آخه تو که دلیلشو نمیدونی........
آره میدونستم که تو بلاگ اسکای میتونم جواب کامنتمو ببینم.... خیلی جالبه.....
من با اون آی دی متاهلی آن نمیشم اگه میخوای آی دی خودمو اد کن:
aisan_dainty
این آِ دی شخصیه منه.. خوشحال میشم ادم کنی....
برای داداشت سامان خیلی ناراحتم...... فکر نمیکنی تو این شرایط فوق العاده سخت داری تنهاش میذاری؟؟؟؟؟؟؟
واسه یه دیقه خودتو بذار جای اون......
بازم میل خودته..هر جور راحتی........ بازم سر میزنم... خدا نگهدار.

سلام آیسان خانوم
ناراحتی؟ چه جوری از دلت در آرم؟؟
دلیلشو میدونم..خوب تو دلایل منو هم نمی دونی
اا آی دی متاهلی که بهتره

توضیح میدم بهت
میسی
خدای توام نگهدار..!!

دختر آریایی چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام سلی جان...
خوبی؟
مرسی که اومدی پیشم....
اومدم پیشت بگم من یه ۴ روزی ممکنه نتونم بیام پیشتو....پای بی معرفتی نذار عزیزم...
خوشحالم کردی....

فعلا....

سلام عزیزم

شما و بی معرفتی؟؟؟

منتظرتونم

ما هم فعلا..!

مرجان چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام سلی جونم

بیا اینم از عکسه شناسنومت ! خوبه ؟ خوشت میاد ؟

قربونت برم
بوس

گیگیلی هم میگه : میسی . بوس بوس

سلام مرجانکی

میسیییییییییییییییییی مرجان
تو فرشته ای فرشته
من موندم چه جوری بجبرانم
گفتی با بوس

بوو س بوس بوس

فک نکنم جبران شه

گیگلی هم ببوس..گیگلی جون من خیلی دوست دارمااا

معلوم پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ق.ظ http://www.malum-h.persianblog.com/

سلام سلی
آدرس رو درست کردم . مبارکه با اینکه گفتی ؛ جدی نگیر ؛ ولی من هی چی اینجا رو جدی گرفتم . م.فق باشی خانوم وکیل...

سلام معلوم جونم
وای که چقد خوشحالم

میسی

جدی نگیری بهتره هاا..!

شکوفه اشک پاییز پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 ق.ظ http://ashkepaeez.blogfa.com/

سلام عزیزم . وبلاگ جدید مبارک . خیلی جالبه .......
امیدوارم همیشه شاد و سر حال باشی عزیزم...
فدات شم
بوس - بغل - چشمک ( خوب چیکار کنم .؟!!! اینجا شکلک یاهو پیدا نکردم - زبان - بوس)

سلام شکوفه جونم
خوبی ؟

میسی
منم فدات شم
هزار تا بووووووووووووووووووووووووووووووس

سحر پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ق.ظ http://sahar-t.blogfa.com

سلام . وبلاگ نو مبارک . وای چه میز مرتبی داری َ.اشکال نداره عین خودمی . خیلی چیزات شبیه خودمه . موفق باشی عزیزکم و شاد

سلامم
میسی سحر جان

مرتب؟
آره خودم تمیزش میکنم..!نیش

میسی

از آنجا که ... پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام بر سلی خانم !
الان خونمون هستم پس از آپ شدن های روزانه دیگه خبری نیست ! (اون دانشگاه بود و مفتیییییییییییی) چشمکینگا!
اما خوب خوشحالم راه انفرادی رو انتخاب کردی !
ما (من و علیرضام) با سه تا دیگه وبمون و بستیم پس دیگه اصرار نداریم بیای ! اصن دیگه راات نمیدادیم! نیشینگا !
راستی داری جوابمو میدی اسممو نگیها!
حداقلش اینه که فقط تو و مرجان خانم میدونن! مرجان خانم که آلزایمر شون عود کرده! پس تمام نگاهها به سمت تو!
چشمکینگا!!!!!!!!!!
درمورد عکاسی هم باید بگم اگه بری از طبیعت آمل عکس بگیری بذاری تو وبت بهتره تا از پوست موز لهیده !
این عکس نشون میده شما نیتهای پشت پرده ای دارید تا از این راه پسرا رو خراب کنین! خنده اینگا!!!
ولی خوب محیط بلاگسکای خوبه ! توش راحتتری!
راستی توی cbox مجله نوشتی بلاگفا داتکام! (شمام مسه اینکه آلزایمرتون از همین حالا داره شروع میشه) چشمکینگا!!!!!!!!
فعلا از آنجا که .......

سلام آقای از آنجا که

گفتی که با نیش کنایه باهات حرف نمی زنم ولی همهی حرفات کنایه اس..
ولی داداش ما پوستمون کلفته

اا چه خوب..شما هم انفرادی کار کنید..منم را ندید..!

اسمت چی بود اصن؟؟
(نیشمولککک)

طبیعت آمل؟؟؟

تهیده نیس...می دونی کپک زده...شما پسرا از جمله داداش من تو این کارا استادین..نیازی نیس خرابتون کنیم (همون چشمکینگا)

اا اینجوری بود؟
خوب درستتش میکنم
باای

تـایـمـاز گـلـولـه یـخ پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام

سلام
سلام
بابا تبریک سلی جون تبریگ وگویم
وب جدید مبارک...وب گروهی رو بیخی شدی؟

اینجا هم که ایکون نداره ژانگولر بازی در بیاریم...بیشتر از همه هم واسه حنانه بد شده...آخه اون با ایکوناش معروف بود.

بزار بگم نظرم رو راجع به عکسا...والا از اون موز عهد بوق و دقیانوس که بگذریم به داداشکتون!!! اول باور کن داداشکم رو خوندم لواشکم(ایکون بزن زیر خنده)
خدا حفظش کنه چرا از خواب بلندش کردی عکس بندازه ؟
نصفه شبه یا اول صبح؟(نیشخند بیا)
از عکس بدون شرح هم می خوام بگذرم چون بدون شرحه و قشنگیش به اون بدون شرحیشه!!!

بخت اگر از تو جدایم کرده
می گشایم گره از بخت چه بک
ترسم این عشق سرانجام مرا
بکشد تا به سراپرده خاک
خلوت خالی و خاموش مرا
تو پر از خاطره کردی ای مرد
شعر من شعله احساس من است
تو مرا شاعره کردی ای مرد


ادامش مرد داشت گفتم اونو هم من بنویسم...نکنه عاشق شدی؟(ایکون ویییییییییییییی به سبک حنانه)

موفق باشی

سلام بر تایماز خان..!!

خوبی؟
آره وبلاگ انفرادی بهتره ها..!تو وبلاگت چی شد؟؟
زدی وبلاگتو؟؟ به من بگی هاا.. من که نفهمیدم


می تونی آیکونا رو بنویسی؟ اا خودت که بلدی...

نه خوابیده نبود...داشت بازی می کرد اوردمش(نیش)

بگذر..!

بابا ای ول شاعر

میسی

عاشقی تو کار ما نیس..!!!!!!!

توام همین طور

از آنجا که... پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام سلی خانم! بابا کدوم کنایه!! مارو گرفتی ها! رسما!!
اتفاقا تنها کامنتی که اصلا توش کنایه نداشت همین بود!
اگه بخوای اینجوری حساب کنی پس تبریک ماروهم به حساب کنایه میذاری دیگه!!(ناراحتینگا ....)
راستی چرا اینقدر از طبیعت آمل متعجب شدی؟ (تعجبینگا)
مگه جاهای دیدنی ندارین ؟
در مورد خراب شدن! ما داداشا کلا خراب مرام و از این جور حرفاییم! داداشی شمام احتمالا حدس زده کمبود سوژه داری موزو قایم کرده بوده!
کلا ما پسرا خیلی آدما خوبی هستیم!! حیف قدر مونو نمیدونند! اینو به داداش خانتون بگید!
راستی اون جدی نگیر بلاگفا رو دیدی؟ ندیدی حتما ببین!
فعلا بای!
نه همون ماله خودم! (فعلا از آنجا که ....)

سلام!

تبریک ؟..قبول..!تبریکتون بی کنایه!

میسی
آره داداش من همیشه سوژه برا من زیاد داشته..!

آره..شما پسرا آدمای خوبی هستی..(نیشخند)
میرم می بینم

ببین تو همون اسمتئ بنویسی بیترتره هاااا..!

مرجان پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام سلی جونم

منو گیگیلی اومدیم حالتو بپرسیم . خوبی سلی جونم ؟

فدات
بوسسسسسسسسسسسسس

سلام مرجان جونمممم

آی من قربون گیگلی بشممم
یه بوس محکمش کن!!

قربونت

بووووووووووووووووووووس...بغللللللللللللللللللل

یوسف پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام سلی جونم..
سلی جون اومدم احوالپرسون! :)
سلی جون یه عکس ازم می گیری بذاری تو وبلاگت من معروف شممممم؟؟؟ :))
سلی جون به روز کن دیگه!!
سلی جون دوستت داریم!!
چشم لینکت می کنم! :)

سلام آق یوسف

احوالات خوبه ..!تو چطوری؟؟؟

یه عکس بهم بده میذارم اینجا
اون وخ یه عالمه دختر میریزن تو وبلاگت

به روز ؟ منتظر دوستامم...هنوز خیلی هاشون نیومدن

ما بیشتر

خیلی گلی..!

لیلا پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog

سلام.سلی خانوم آبجیه من می شی؟من خیلی تهنام باشه دوست من می شی؟

سلام لیلا جون
آره عزیزم ..من آبجیت

لپتو بیار جلووو.بوووووووووووووووووس

حالا ما دوستیم
تنها هم نیستی

مهدی جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ق.ظ http://mehdigital.persianblog.com

سلام
مخلصیم!

سلام!
ما بیشتر
..!
تشریف میارین دیگه دوباره آیا؟

بچه مثبت!!! جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ق.ظ http://www.bache-mosbat3654.blogfa.com

درستش کردم ....
تو چرا اینقدر بلاگ می زنی ؟

سلام فاطمه جون

ببخش دیگه

این آخریه..

میسی

نظرتو که نگفتی؟

مردونیوس جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ http://yeki-mesle-to.blogsky.com/

درود. میبینم که بلوگ اسکای رو در آخر انتخاب کردی . موفق باشی . به من هم سر بزن . به وبلاگ بلوگ اسکاییم!!!

سلام مردونیوس عزیز

آره دیگه..!

توام همین طور

اا توام بلاگ اسکایی هستی؟؟

میام..

ایدا از پونک جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://aida-1369.blogfa.com


وای وای وای سلی تو این قدر شلخته ای؟

بله متولدین خرداد همشون شلختن .

منم حسابی شلختم . عکسای جالبی بود. به داداشت بگو که

الان براش خیلیییییییییییییییی زوده .

راستی شعرتم که با دست خط خودت بود خیلی قشنگ بود.

موفق باشی

سلام آیدا جون
خوبی؟/
مگه ما همزاد نیستیم؟؟

متولد خردادی دیگه..!!

میسی
توام همین طور.!

یوسف جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ب.ظ

ظهربخیر سلی جون :)
پس منتظر عمو رضاتی بیاد ببینه!! ؛)

می گم سلی جون عجب کارآگاه هستی تو!کلک عکس منو از ۳۶۰پیدا کردی؟..تو هم بیا عضو شو پس..من اونجا دوستامو جمع کردم...ای کلک..من فعلا داماد نمی شم!!..می خوام عشق و صفا کنم از دوران مجردی:))))

به روز کردی خبر بده!........
ایام به کام :)

میسی

آره..!عموم بیا دیگه..!!!

آVه دیگه.من خیلی کاراگا هم بابا...!
من خیلی فضولم.تو شناسنامم نخوندی/؟؟؟؟

ما دومادت می کنیم..!!می بینی حالا؟؟؟

باشه

میسی
شاد باشی

از آنجا که... جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام سلی خانم!
دختر خانم چرا پست جدید نمیذاری ؟
ماکه هر وقت اومدیم همین مطلبو دیدیم!
راستی اگه خواستی در این مورد که میگم یه مقاله یا یه پست بذار ( خودم هم میخوام در موردش بنویسم) یه جور مسابقه میشه دیگه !
هرکی قشنگتر نوشت!
موضوع: فاطمه هنوز هم فاطمه است؟
اینو یکی از دوستام برام پست کرد ! تقلب نکنی ها(چشمکینگااااا!!!!!)
فعلا از آنجاکه ۱۱۰....

سلام از انجا که....(نیشمولک)

پست جدیدم میذارم..!

حالا حالا ها بیا تو..!

حالا فک میکنم روش..
من آی کیوی این مطالب رو ندارم..بی زحمت شما خودت زحمتتشو بکش..!

فعلا.!

milad-real جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.hamdelan-sm.blogfa.com

ههههه .... کور خوندی جیگر !‌ شینا مال خودمه ....
ولی باشه حالا چون تویی ، به اندازه ی یه بوس مال تو !‌ بیشتر نه ها فقط یه بوس ....

من چه گناهی کردم همش باید کتک بخورم ؟ هااا ؟؟ یا تو میزنی یا شینا میزنه ...... همه جای سر و صورتم کبود شد خب ...!‌ راستی تو واسه چی میزنی ؟ ؟ شینا میگه میزنم که یادت نره .... !
در ضمن نصف بیشتر پاسخ هات که بوسن !! (نیشخند)

ماله خودت..شینا جون دوست منه....منم بوسش می کنم.اصن به ت چه؟؟؟

آخیی نازی من دیگه کتکت نمی زنم
منم میزنم که چون آإجی تم...!!

بوس
بوس بوس
بوس
بوس
عیبی داره؟؟
در ضمن خوشحال نباش ..اون بوسا ماله شیناس(ههههههه)))

niloo شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام سلی جون

بابا مبارک باشه ...

وقت نشد عکسا رو ببینم

باشه سر فرصت

فقط اومدم سر زده باشم

تا بعد

بوس بوس

سلام نیلو خانوم...!

میسی غزیزکم

باشه..اکشال نداره..

اینم خیلیه

هزار هزارتا بوس..!

milad-real شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.hamdelan-sm.blogfa.com

سلام سلی
اومدم فقط باهات خداحافظی کنم .... راسته میگن رسم زمونه اینه که نیومده باید بریم ؟؟؟‌
منو فراموش نکنی هااااااااا
بای بای ......

سلام میلادی

چی شده؟؟

کجا؟؟
میلاد نداشتیماا

فراموش کردنی نیستی

بای بای نداریم
میام الان..!

شیرین!!! شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام سلی جون
اومدم ببینم اینجا چه خبره ؟ دیدم به به چه دختری .. چقدر مرتب و منظمه این دختر کوشولوووووووووووو نه این کوشولو نیست :ی کی بود گفت بچه... کوشولو یعنی نه بچه یعنی بزرگ ‌(چشمک)
وبلاگ قبلیتم یه بار اومده بودم ولی کامنتم نیومده بود :ی
ایشالا اینجا۹۸۵۷۴۶۵۲۵۱ ساله شه و موفق باشی

سلام شیرین خانوم

خبر خاصی نیس..!

وبلاگ قبلیم اومده بودی؟می شناسمت؟؟

میسی عزیزم

وبلاگی جیزی نداری؟

علی احمدی نیا - خبرنگار شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.aliahmadinia.persianblog.com

سلام جالب بود. موفق باشی.

سلام

میسی

شما هم همین طور..!

نیاز شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام سلی قشنگم.خونه جدیدت مبارک.اول از همه باید یه عذرخواهی کنم بابت دیر اومدنم.اگه دقت کنی من این روزا کمتر میام نت ولی باور کن نه از دستت ناراحت بودم نه اینکه ازت کدورتی داشته باشم.خدائیش دو بار هم اومدم ولی یه ادرس دیگه باز میشد که اصلا اینجوری نبود....شایدم من اشتباه میکنم.عزیز دلم من اصلا از معذرت خواهی نمیترسم و اگه لازم باشه بارها عذرخواهی میکنم اما میخوام بدونی همیشه دوستت دارم و از بهترین دوستان من هستی و خواهی بود.
این داداشت هم دوست داشت بیاد با من دوست بشه من حرفی ندارم:دی
ایشالا بهتریم خاطراتو اینجا بنویسی.
شاد باشی

سلام نیاز جونم

عذر خواهی لازم نیس...بوس بوس

میسی که اومدی

توام همیشه دوست من هستی گلمممممممممم

کدوم داداشم:ی:ی
؟
میسی عزیزم

توام شاد باشی...

بوووووووووس بوسسسسسسسس

بزدل شجاع شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:51 ب.ظ

ای بابا تا بوده همین بوده چه زودمارویادت رفت
بازم بهم سربزن خوشحال میشم راستی همه بچه هارولینک کردی الا من دمت گرم.

سلام بزدل جون..!

باشه..بازم میام

لینکنم می کنم...

دم تو هم گرم

راستی نظرتو که نگفتی؟

تایماز گلوله یخ شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.taymaz.blogfa.com

سلام سلی

بالاخره وبلاگ جدید افتتاح شد و منتظرتم

خب اینجا هم نظر داشتم پس فعلا برم

میسی

سلام تایماز جوننن
بابا وبلاگ
الان میام
خوب پس اینو لینک کنم
میام الان..
الان که وبلاگت تعطیل نیس..!!

lee young شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:12 ب.ظ http://www.hossein1971.blogfa.com

____________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ___نظر یادت نره هااا
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* ___من آپم بدو________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
___بای_________* ___________________

به به چه گل زیبایی

نظر یادم نره؟
خودت نظرتو در مورد پستم گفتی ؟؟
گلتم خشگل بوود
میسی..!

شاذه شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام سلی خانوم
منو بگو همیشه فکر می رکدم سلی مخفف سلیمونه، تو وب قبلیت کامنت نمیذاشتم:)))) خنده داره آره؟ وقتی به منم میگن آقایی خنده ام می گیره. آخه من یه زن بیست وهفت ساله ام که قصه می نویسم. نوشتی رمان دوس داری. یه سری بزن. بدت نمیاد.

سلام شاذه
وااااااااااااا منم فک می کردم شما آًقایی؟؟

چه جالب....!
آره دوس دارم..میام

راستی سلی مخخفف نیس.(این برای بار ۱۰۰ به ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ نفر ..آخه تو اولین نفری نیستی که اینو می پرسی عزیزم

دارم مییییییییییام..

*+*+*سارا*+*+* یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

سلام سلام سلی خانوم....چطوری بلا؟
تبریک تبریک تبریک....
ایشالله که این یکی دیگه پابرجا باشه....
آفرین که عاشق عکسی...منم همیشه عکس میگیرم و بساط عکاسیم به راهه...در ضمن کلی هم شلوغ پولوقم ...
:دی این داداش شما احیانا منتظر من نبوده؟
اون چیز میزای روز چیه تو پوست موز وول میخوره؟کرمه یا انگل؟شایدم اینا مورچن؟

سلام سلام
ببینم تو همون سارایی که تو وب مهران نظر میده؟؟؟آVه فک کنم همونی
اا همونییییییی؟؟
بیا بغلللللللللل
ماچ ..بوس...بوس
همیشه می خواستم بیام وبلاگت..وی هی یادم میرف...
الان میام

اا پس مثه منی؟؟

داداش من منتظر خیلی ها بوده:ی:ی:ی
والا منم نمی دونم..احیانا کپک زده..!!!::ی:ی

حنانه یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ق.ظ

سلام سلی....خوبی؟؟؟؟
اومدم برا خداحافظی...تا کی معلوم نیست...اگه برگشتیم بازممیام سراغت سلی....قربانت....بای.....دلم تنگ میشه...

سلام حنانه
آخه کجاا؟؟؟
تا کی؟ آها گفتی که معلوم نیس

وایسا بینم...دارم میام ببینم چه خبره..!
قول میدی دوباره بیای؟
منتظرت می مونم
منم همین طور عزیزم
میسی

غزیب آشنا یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ق.ظ http://minaeefar.parsiblog.com/

سلام سلی عزیزم
حالت چطوره؟
خوبی؟
اول: خیییییییییییییییییییییییللللللللللللللللیییییییییی خوشحالم که برگشتی.
دوم:خیییییییییییییییییییییییللللللللللللللللیییییییییی خوشحالم که برگشتی.
سوم:خیییییییییییییییییییییییللللللللللللللللیییییییییی خوشحالم که برگشتی.

و چهارم:
خیییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییی خوشحالم سر حال می بینمت!نمیدونی چقدر دل همه مون تنگت شده بود
همه ش سراغتو از معلوم و بارون و ژوپیتر میگرفتم.
راستی:
بلاگ جدید مبارک
خیلی بیسته! ایول!!!
لینکتو هم درست کردم
ممنون که از جلوی اسمم اون توضیحو برداشتی
خب سلی جان دیگه چه کارا میکنی؟
کنکور دادی؟....یادمه به معلوم گفته بودی میخوای حقوق شرکت کنی؟؟؟
آجی تورو خدا حقوق خوندی بیا حق مارو هم زنده کن....
منتظرتیم ها!!!!!!!!!

سلام استاد
خوبی؟

وای وای چقد خجالت کشیدم(شر و شر عرق میریزه ازم)
میسی
چه دوستای گلی دارم به خدا

منم دلم تنگ شده بود
میسی
۲۰ خودتی..
خواهش میشود..!

کنکور که نه..سال دیگه انشالله..

آVه می خوام..ولی آVزو بر جوانان عیب نیس..۱

حالا حالا ها فک کنم منتظر باید باشیناا..!

ماندانا یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ق.ظ http://jupiter70.persianblog.com

سلام .آدرس وبلاگتو گم کرده بودم ماشا ا.. تو هم انقدر با وفایی که هر روز به آدم سر میزنی ! واسه همین هم تو لینکام نبودی الان لینکیدمت.

سلام نوی ی گلم
خوبی مادر؟؟
وفا تو خون ماس..!

میسی ناناز..میای باز؟

یوسف یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ب.ظ

ای بابا سلی جون شما تا منو نکشین خلاص نمی شین..اون وخ بجای بابا کرم باید نوحه بزارین!!!!.:)))))سفسطه نمی کنم یادمه تو فلسفه و منطق دوران دبیرستان با این واژه باکلاس آشنا شدم و چه جو مارو می گرفت با این کلمه..همه جا می گفتیم سفسطه نکن!!..الان شمارو هم احتمالا جو گرفته یا این که تازه کتابای ارسطو و افلاطون رو خوندی!!:))) نه بابا جی جی تالم کجا بوده..آخ شرمنده..زنم کجا بوده!!..فعلا هنوز خیلی کارا واسه انجام هس..زن پیشکش!!:)))حالا شما تو دادگاهتون اگه یه تیکه خوشگل باکلاس فرشته ای مجسمه شکستنی و شاهزاده ای پیدا کردین منو خبر کنین تا بپسندم شاید تا بلکه دس از کله ام بردارین!!!:))))))))))))))))))))))
راستی سلام!! :)) خوبی؟! ؛)
از عموت چه خبر؟! :((

یوسف جون ما دس از اون سرت ورنمی داریم هیج باید زنتم بدیم
اا مگه تو انسانی بودیی؟
بابا هم رشته..!!!
زنت همین جاهاس...تو بله رو بگو حله داداش یوسف
چه کم توقع
احیانا نمی خواین پولداری چیزی باشه ؟ یه سندی به نامتون کنه....!
وا نداره...والااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام
خوبی
؟
آی داغ دلمو تازه نکن..دل خودمم واسش تنگیده
کجاس ؟نمی دونم

غریب آشنا یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ

آره خوندم....ممنون بابت لطفت

خدا رو شکر..
!

خواهش میشود

آرش یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.mobile89music.blogfa.com

سلام واقعا از دستت ناراحتم خیلی بچه بدی هستی با دلیل
۱ چرا دیگه بهم سر نزدی
۲ چرا بهم آدرس جدیدتو نگفتی
۳ چرا تو لینکات نیستم
واقعا که بچه بدی هستی
بعد هم میگی تو یکی از رفیقامی چه جوابی داری
الان ناراحتم شدید

سلام آرش خااااااااااااااااان
به خدا اصن یادم نیومد وبتو
خودتو که یادم بود
ببخشید آرش خان..!
هی می خواستم بهت سر بزنم یادم نمی یومد
عوضش الان میام
تو یکی از رفیقامی داداشی..!!!!!!

ناراحت؟ نه بابا..دوس سلی باشی و ناراحت باشی...
خیلی ۴کریم ما
الان لینکت میکنم

ایدا از پونک یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ http://aida-1369.blogfa.com

سلام سلی چطوری؟

پس کی اپ می کنی؟

منتظرما.

سلام آیدا جون
والا منتظر یه سری ام..!!

یه کم دیگه منتظر میمونی؟؟

*+*+*سارا*+*+* یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ

اوهوووووووووووووووووووووم

من همونه همونه همونم...ببین منو (الان ناز ناز ناز کن)

آاااااااا؟

پس من پیشدستی کردم.

چی میخورین بیارم خدمتتون؟‌:))؟

سلام سارا جون

گرفتم که خودتی..!

یه بوس گندهههههههههههه.!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد